Serwisy opinii (Hybrid)
Moduł Serwisy opinii znajduje się w Menu
.Moduł ma na celu umożliwienie zestawienia integracji z tzw. Serwisami opinii. Moduł umożliwia również pokazanie na stronie Sklepu w Panelu (Menu
) elementu z odniesieniami do Serwisów zbierających opinie o poziomie jakości obsługi klienta w sklepach internetowych. System WAPRO B2C/B2B/Hybrid umożliwia integrację z następującymi Serwisami opinii:-
Opineo,
-
Ceneo,
-
Okazje.info,
-
Trusted Shops.
Serwisy opinii wydają certyfikaty dla sklepów internetowych, które można umieścić w widocznym miejscu na stronie sklepu, co jest gwarancją uczciwości i rzetelności sklepu. Aby korzystać z programów w Serwisach opinii, trzeba wcześniej aktywować usługę na stronie danego serwisu. W module Serwisy opinii przy każdym serwisie, aby zestawić integrację, należy podać Identyfikator sklepu.
Opineo
W ustawieniach Serwisu
, można zarządzać wyświetlaniem w Sklepie panelu z Serwisem - Ustawienia panelu bocznego z ostatnio dodanymi opiniami. Aby panel ten był widoczny w Sklepie należy dodać go do jednej z sekcji w module Panele .Dodatkowo w Sklepie można również włączyć wyświetlanie wysuwanego panelu z certyfikacją Sklepu.
Dostępna jest tu również opcja ustalenia Czasu w dniach do wysyłki ankiety.
Panele będą wyświetlane w Sklepie, tylko jeśli dokonano prawidłowej konfiguracji Serwisu. |
Ceneo
Konfiguracja funkcjonalności "Zaufane Opinie" serwisu Ceneo realizowana jest w ustawieniach serwisu
W celu włączenia funkcjonalności "Zaufane Opinie" należy aktywować opcję "Zaufane Opinie" oraz uzupełnić konfigurację podając:
-
GUID sklepu (pozyskany z Ceneo)
-
Liczbę dni od zamówienia, po których ma być wysłana ankieta
-
Informację, czy pytać o przekazywanie danych do Ceneo - stan opcji przekłada się na poniższe działanie:
-
Jeśli opcja jest WŁĄCZONA: kupujący przed złożeniem zamówienia zobaczą pytanie o zgodę (obraz poniżej) na przekazanie danych osobowych (w tym przypadku adresu e-mail) do Ceneo. Jeśli kupujący nie zaznaczy tej opcji, to adres e-mail kupującego nie zostanie przekazany do Ceneo i nie otrzyma on ankiety.
-
Jeśli opcja jest WYŁĄCZONA: kupujący nie zobaczy pytania o przekazanie danych do Ceneo. Adres e-mail kupującego zostanie przekazany do Ceneo i na ten e-mail zostanie wysłana ankieta dotycząca opinii. Opcji tej można użyć w sytuacji, gdy kwestia przekazywania danych osobowych do Ceneo jest uregulowana w inny sposób i nie wymaga dedykowanego checkboxa na stronie zamówienia.
Trusted Shops
W ustawieniach Serwisu
dostępna jest opcja Włączone opinie produktowe. Jeśli Trusted Shop będzie poprawnie skonfigurowane i opcja włączona ('Tak') do serwisu TrustedShops wysyłane będą dane zakupionych Produktów — link, zdjęcie, nazwa, indeks katalogowy oraz opcjonalnie, (jeśli uzupełnione), marka i indywidualny kod produktu Google).Można tu również zarządzać wyświetlaniem komponentu Trustbadge - m.in. schematem kolorów i sposobami wyświetlania w widoku desktopowym i mobilnym.
Serwis będzie wyświetlany w Sklepie, tylko jeśli dokonano jego prawidłowej konfiguracji. |