Archiwum zamówień

Moduł Archiwum zamówień znajduje się w Menu Sklep  Sprzedaż.

image1 b2b
Rysunek 1. Sklep – Archiwum zamówień

Archiwum zamówień umożliwia podgląd Zamówień, które zostały już zrealizowane i zakończone lub Zamówień anulowanych. Zamówienia, które są w trakcie realizacji, znajdziemy w module Zamówienia (Sklep  Sprzedaż).

Moduł ma dodatkowy panel filtrów biznesowych, pozwalający na filtrowanie po atrybutach związanych z płatnościami oraz zamówionymi Produktami.

image2 b2b
Rysunek 2. Archiwum zamówień – panel filtrów biznesowych

Dodatkowo lista zamówień umożliwia wykonanie kilku operacji grupowych:

  • ponowny eksport do systemu ERP,

  • zmiana statusu płatności,

  • zmiana statusu zamówienia,

  • dodanie komentarza.

Zamówienia wysłane do systemu ERP zostały na liście wyróżnione ikoną widoczną w kolumnie Numer zamówienia.

image3 b2b
Rysunek 3. Archiwum zamówień – operacje

Karta zamówienia

Na wyeksponowanym panelu w karcie Zamówienia pokazane zostały najważniejsze informacje, tj. numer Zamówienia, data złożenia, jego wartość (wraz z informacją o statusie płatności), informacje o Kupującym oraz status realizacji Zamówienia.

W Danych podstawowych zamówienia widoczne są:

  • Dane zamówienia – podstawowe informacje dotyczące zamówienia (m.in. jego numer, data, wartość, status, typ),

  • Dane Użytkownika, który złożył zamówienie.

W Karcie zamówienia widoczne są również dane:

  • Notatka operatora,

  • Historia zamówienia z aktualnym statusem zamówienia,

  • Płatności z widokiem bieżącego statusu,

  • Listę zamówionych towarów pod danym numerem zamówienia.

image4 b2b
Rysunek 4. Archiwum zamówień – karta zamówienia

W przypadku archiwum dokumentów Operator ma ograniczone możliwości edycji Zamówienia. Możliwe modyfikacje to:

  • zmiana numeru przesyłki,

  • dodanie/edycja notatki operatora,

  • dodanie komentarza do statusu Zamówienia (sekcja Historia zamówienia),

  • oznaczenie jako opłacone,

  • wysłanie informacji o zmianach do autora Zamówienia (przycisk Poinformuj o zmianach).

Zakładka Faktury

Zakładka prezentuje listę Faktur VAT wystawionych do wybranego zamówienia w systemie ERP. Informacja ta jest integrowana z systemem ERP.

Klikając numer dokumentu, można przejść do karty informacyjnej wybranej Faktury.

Szczegółowy opis karty faktury znajduje się w module Faktury (Sklep  Sprzedaż).