Archiwum zamówień
Moduł Archiwum zamówień znajduje się w Menu
.Archiwum zamówień umożliwia podgląd Zamówień, które zostały już zrealizowane i zakończone lub Zamówień anulowanych. Zamówienia, które są w trakcie realizacji, znajdziemy w module Zamówienia (
).Moduł ma dodatkowy panel filtrów biznesowych, pozwalający na filtrowanie po cechach związanych z płatnościami oraz zamówionymi Produktami.
Dodatkowo lista zamówień umożliwia wykonanie kilku operacji grupowych:
-
ponowny eksport do systemu ERP,
-
zmiana statusu płatności,
-
zmiana statusu zamówienia,
-
dodanie komentarza.
Zamówienia wysłane do systemu ERP zostały na liście wyróżnione ikoną widoczną w kolumnie Numer zamówienia.
Karta zamówienia
Na wyeksponowanym panelu w karcie Zamówienia pokazane zostały najważniejsze informacje, tj. numer Zamówienia, data złożenia, jego wartość (wraz z informacją o statusie płatności), informacje o Kupującym oraz status realizacji Zamówienia.
W Danych podstawowych zamówienia widoczne są:
-
Dane zamówienia – podstawowe informacje dotyczące Zamówienia (m.in. jego numer, data, wartość, status, typ),
-
Dane Użytkownika, który złożył Zamówienie.
W Karcie zamówienia widoczne są również dane:
-
Notatka operatora,
-
Historia zamówienia z aktualnym statusem zamówienia,
-
Płatności z widokiem bieżącego statusu,
-
Listę zamówionych towarów pod danym numerem zamówienia.
W przypadku archiwum dokumentów Operator ma ograniczone możliwości edycji Zamówienia. Możliwe modyfikacje to:
-
zmiana numeru przesyłki,
-
dodanie/edycja notatki operatora,
-
dodanie komentarza do statusu Zamówienia (sekcja Historia zamówienia),
-
oznaczenie jako opłacone,
-
wysłanie informacji o zmianach do autora Zamówienia (przycisk Poinformuj o zmianach).
Zakładka Faktury
Zakładka prezentuje listę Faktur VAT wystawionych do wybranego Zamówienia w systemie ERP. Informacja ta jest integrowana z systemem ERP.
Klikając numer dokumentu, można przejść do karty informacyjnej wybranej Faktury.
Szczegółowy opis karty Faktury znajduje się w module Faktury (
).