Moje rozrachunki

Moduł Moje rozrachunki znajduje się w Menu Administracja  Konfiguracja.

image1 b2b
Rysunek 1. Administracja – Moje rozrachunki

W module Moje rozrachunki prezentowane są informacje dotyczące rodzaju, stanu i daty ważności konta. Moduł umożliwia również wykupienie usługi na kolejny okres oraz dokupienie usług dodatkowych. Z tego miejsca właściciele Sklepów mają też możliwość tworzenia kolejnych kont Sklepów.

W celu utworzenia nowego konta Sklepu (przez zalogowanego właściciela) należy kliknąć znajdujący się w prawym górnym rogu przycisk Dodaj nowe konto Sklepu i w oknie dialogowym podać jego nazwę oraz wybrać typ - B2C, B2B lub HYBRID. Nazwa Sklepu musi być unikalna. Po utworzeniu Sklepu dostępna będzie kolejna karta, w której będzie można zarządzać płatnościami za konto sklepu oraz usługi dodatkowe.

Moduł Moje rozrachunki umożliwia również dokonywanie płatności za usługi ze wszystkich posiadanych kont Sklepów, bez potrzeby przelogowywania się między nimi. Dane dotyczące pojedynczego konta będą dostępne w zakładce z nazwą konta.

W osobnej zakładce Identyfikacja Wapro wydzielone są to dane wspólne dla wszystkich kont, dane umożliwiające integrację z WAPRO Mag oraz dane Partnera wspomagającego (NIP wybranego autoryzowanego Partnera).

image5
Rysunek 2. Zakładka z danymi konta i przycisk dodawania nowego konta w module Moje rozrachunki w Panelu Administracyjnym

W wiadomościach email przypominających o kończącej się usłudze Sklepu dostępna jest opcja, umożliwiająca opłacenie za usługi, bezpośrednio po kliknięciu w przycisk znajdujący się w wysłanej wiadomości email, bez konieczności logowania do Panela Administracyjnego.

image2
Rysunek 3. Przycisk do płatności za przedłużenie konta Sklepu w wiadomości e-mail - przykład