Moje rozrachunki
Moduł Moje rozrachunki znajduje się w Menu
.
W module Moje rozrachunki prezentowane są informacje dotyczące rodzaju, stanu i daty ważności konta. Moduł umożliwia również wykupienie usługi na kolejny okres oraz dokupienie usług dodatkowych. Z tego miejsca właściciele Sklepów mają też możliwość tworzenia kolejnych kont Sklepów.
W celu utworzenia nowego konta Sklepu (przez zalogowanego właściciela) należy kliknąć znajdujący się w prawym górnym rogu przycisk Dodaj nowe konto Sklepu i w oknie dialogowym podać jego nazwę oraz wybrać typ - B2C, B2B lub HYBRID. Nazwa Sklepu musi być unikalna. Po utworzeniu Sklepu dostępna będzie kolejna karta, w której będzie można zarządzać płatnościami za konto sklepu oraz usługi dodatkowe.
Moduł Moje rozrachunki umożliwia również dokonywanie płatności za usługi ze wszystkich posiadanych kont Sklepów, bez potrzeby przelogowywania się między nimi. Dane dotyczące pojedynczego konta będą dostępne w zakładce z nazwą konta.
W osobnej zakładce Identyfikacja Wapro wydzielone są to dane wspólne dla wszystkich kont, dane umożliwiające integrację z WAPRO Mag oraz dane Partnera wspomagającego (NIP wybranego autoryzowanego Partnera).

Link do płatności za przedłużenie konta Sklepu bezpośrednio w wiadomości e-mail
W wiadomościach email przypominających o kończącej się usłudze Sklepu dostępna jest opcja, umożliwiająca opłacenie za usługi, bezpośrednio po kliknięciu w przycisk znajdujący się w wysłanej wiadomości email, bez konieczności logowania do Panela Administracyjnego.

Płatności cykliczne za usługi
Udostępniono możliwość cyklicznej płatności kartą za usługi abonamentowe Sklepu. Po wybraniu usługi abonamentowej i przejściu do płatności widoczna będzie nowa opcja umożliwiająca uruchomienie płatności cyklicznej. Po jej zaznaczeniu wyświetli się okno, w którym należy podać dane do płatności cyklicznych.
Płatność cykliczna kartą może zostać uruchomiona tylko podczas opłacania usługi głównej sklepu. |

Po uruchomieniu płatności cyklicznej można nią też opłacać usługi dodatkowe. Po zapisaniu płatności cyklicznej będzie dostępna opcja zarządzania tym, które usługi dodatkowe mają być opłacane cyklicznie. W Panelu Administracyjnym w Moich rozrachunkach mneu:Administracja[Konfiguracja] będą dostępne opcje dodawania i usuwania do subskrypcji usług dodatkowych oraz anulowania subskrypcji.

Próba obciążenia karty następuje dzień przed upływem terminu ważności konta. Jeśli operacja się nie powiedzie, kolejna próba zostanie podjęta następnego dnia. Konto nie zostanie zablokowane po upływie jego terminu ważności, jeśli limit prób automatycznego obciążenia karty nie zostanie wyczerpany. Po siedmiu nieudanych próbach (7 dni) konto zostanie zablokowane i próby automatycznego obciążenia karty nie będą podejmowane. Jeśli płatność zostanie pobrana po upływie terminu ważności konta, zostanie to uwzględnione w nowym terminie jego ważności. Na przykład: jeśli płatność zostanie pobrana np. 5 dni po upływie terminu ważności, to jego ważność zostanie wydłużona o 25 dni, licząc od dnia płatności, czyli 30 dni od upływu poprzedniego terminu ważności.
Dla kont z aktywną subskrypcją nie będą wysyłane powiadomienia o kończącym się terminie ważności usług, jak to ma miejsce dla kont bez subskrypcji. Wysłane zostanie tylko jedno powiadomienie, dwa dni przed upływem terminu ważności konta, z informacją o zaplanowanym obciążeniu karty za subskrybowane usługi.