Opiekunowie klienta
Moduł Opiekunowie klienta znajduje się w Menu (
). Rola opiekuna nie jest ściśle powiązana z Operatorem, ale Operator również może ją pełnić. Podczas konfiguracji można dodać zdjęcie opiekuna oraz powiązać go z oddziałem kontrahenta.Opiekunowie mogą otrzymywać informacje o:
-
zamówieniach,
-
zapytaniach kontaktowych (czyli zapytaniach z formularza kontaktowego i zapytaniach o produkt),
-
dacie wygaśnięcia umowy z kontrahentem,
-
przypisaniu nowego oddziału.
Istnieje możliwość przypisania opiekuna klienta do oddziału kontrahenta lub do kontrahenta (przypisanie do wszystkich jego oddziałów) z poziomu Panelu Administracyjnego. Przypisanie opiekuna do kontrahenta można również wykonać z poziomu karty kontrahenta (Dane podstawowe).
Operator ma możliwość wyłączenia widoczności opiekuna w sklepie przy pozostawionej aktywności do otrzymywania powiadomień poprzez e-mail.
Informacje o opiekunie/ach klienta znajdują się w sklepie w Strefie klienta (Moje konto) oraz w danych kontaktowych (Kontakt).