Opiekunowie klienta

Moduł Opiekunowie klienta znajduje się w Menu (Sklep  Klienci). Rola opiekuna nie jest ściśle powiązana z Operatorem, ale Operator również może ją pełnić. Podczas konfiguracji można dodać zdjęcie opiekuna oraz powiązać go z oddziałem kontrahenta.

Opiekunowie mogą otrzymywać informacje o:

  1. zamówieniach,

  2. zapytaniach kontaktowych (czyli zapytaniach z formularza kontaktowego i zapytaniach o produkt),

  3. dacie wygaśnięcia umowy z kontrahentem,

  4. przypisaniu nowego oddziału.

Istnieje możliwość przypisania opiekuna klienta do oddziału kontrahenta lub do kontrahenta (przypisanie do wszystkich jego oddziałów) z poziomu Panelu Administracyjnego. Przypisanie opiekuna do kontrahenta można również wykonać z poziomu karty kontrahenta (Dane podstawowe).

Operator ma możliwość wyłączenia widoczności opiekuna w sklepie przy pozostawionej aktywności do otrzymywania powiadomień poprzez e-mail.

Informacje o opiekunie/ach klienta znajdują się w sklepie w Strefie klienta (Moje konto) oraz w danych kontaktowych (Kontakt).

image1
Rysunek 1. Opiekunowie klienta – Panel Administracyjny
image2
Rysunek 2. Opiekunowie klienta – widok w Strefie klienta w Sklepie