Facebook (Hybrid)
Moduł Facebook znajduje się w Menu
.Na stronie sklepu w panelu bocznym można pokazać odnośnik do strony sklepu na Facebooku. Aby dodać odniesienie do portalu Facebook na panelu bocznym, należy skonfigurować jego wygląd w module Menu
.W module Facebook można dodać konfigurację z portalem społecznościowym. W tym celu w sekcji Ustawienia ogólne trzeba podać adres profilu Facebook. Ponadto moduł daje możliwość ustawienia takich parametrów, jak:
-
wyświetlanie przycisku Lubię to,
-
wyświetlanie przycisku Udostępnij,
-
układ przycisku polubień,
-
rozmiar przycisków,
-
ustawienia wysuwanego panelu Facebook page.
-
włączenie Facebook Pixel (Szczegółowe informacje o usłudze Facebook Pixel i instrukcja jej konfiguracji dostępna jest w dokumentacji Facebook).
Facebook Feed
Udostępniono możliwość eksportowania pliku XML dla Facebooka. Produkty wystawione do usługi mogą pochodzić ze: wszystkich lub wybranych kategorii oraz wszystkich lub wybranych etykiet. Można również ograniczyć eksport informacji o produktach do tylko dostępnych. Aby eksportować informacje o kosztach dostaw: należy wskazać wybrane Metody dostawy, (jeśli nie wybrano żadnej - nie będą eksportowane).
Aby w pliku wyświetlane były Kategorie (google_product_category) konieczne jest ich powiązanie z kategoriami Google Shopping. Aby w pliku wyświetlany był dany Atrybut należy go powiązać z Atrybutem Google Shopping oraz podać Wartość domyślną (wyświetlaną w przypadku, gdy dany produkt nie ma przypisanej wartości danego Atrybutu). W zakładce Facebook Feed dostępne są odnośniki do miejsc, w których takiego powiązania można dokonać. Można też skorzystać bezpośrednio z zakładek w module Google Shopping (
).Uwierzytelnianie Facebook
W tej zakładce można skonfigurować ustawienia uwierzytelniania takie, jak możliwość logowania się do sklepu za pomocą konta na Facebooku, identyfikator i tajny klucz klienta oraz identyfikator URI przekierowania.
Facebook a polityka plików cookie
Jeśli Facebook Pixel zostanie aktywowany w konfiguracji pojawi się ustawienie Jeśli użytkownik odmówi zgody na marketingowe pliki cookie z dwiema możliwymi opcjami:
-
Facebook Pixel nie będzie odczytywać ani zapisywać plików cookie - skrypty są ładowane i działają w ograniczonym trybie, tj. przekazywany jest parametr o braku zgody na pliki cookie. Jest to opcja domyślna;
-
Wyłącz całkowicie skrypty Facebook Pixel - nie są ładowane żadne skrypty (brak skryptów w kodzie strony).