Raporty cykliczne
Udostępniono nową opcję definiowania automatycznej cyklicznej wysyłki Raportów na adres e-mail. Wywołania cykliczne można zdefiniować na karcie danego Raportu (
).Po wybraniu opcji Definiuj wywołania cykliczne należy w pierwszym kroku zdefiniować parametry dla Raportu analogicznie jak w przypadku generowaniu Raportu na żądanie (np. Grupy kontrahentów, Statusy zamówień). (np. Klientów, Statusów zamówień). Jeśli dany typ raportu nie wymaga definiowania tego rodzaju parametrów, w pierwszym kroku pojawi się komunikat "Brak parametrów raportu".
W drugim kroku należy zdefiniować parametry związane z cyklicznością:
-
Częstotliwość — Co miesiąc lub Inną co określoną liczbę dni;
-
Godzinę generowania;
-
Datę pierwszego raportu;
-
Format pliku — XLSX, PDF, (w niektórych przypadkach dostępny jest również format CSV);
-
Odbiorców — listę adresów e-mail, na które ma być przesyłany raport, oddzielonych średnikiem.
Raport będzie również dostępny do pobrania w zakładce Historia.
Informacja o typie raportu: czy został on wygenerowany na żądanie, czy jest generowany cyklicznie, dostępna jest w kolumnie Typ raportu.
Opcja Raportów cyklicznych jest dodatkowo płatna. By umożliwić zapoznanie się z funkcjonalnością, do 10 lutego udostępniamy ją bezpłatnie. Następnie w przypadku chęci korzystania z usługi konieczne będzie jej dodatkowe wykupienie w Moich rozrachunkach ( | ).

Raport koszyków
Udostępniony został nowy typ Raportu — Raport koszyków (
). Umożliwia on wygenerowanie listy Produktów dodanych do koszyka w Sklepie przez poszczególne Oddziały kontrahentów. Podobnie jak pozostałe Raporty, także Raport koszyków można wygenerować zdarzeniowo, określając wybrany zakres dat oraz Kontrahentów/Oddziały kontrahentów lub zdefiniować wywołanie cykliczne.Raport koszyków dotyczy zarówno koszyka głównego, jak i kolejnych koszyków, gdy włączona jest opcja Wiele koszyków (
). Data złożenia dotyczy daty utworzenia danego koszyka w Systemie.
Modyfikacja ceny Produktu w Zamówieniu/Zapytaniu o wycenę
Podczas edycji cen danego Zamówienia/Zapytania o wycenę (
), które złożone zostało w walucie innej niż bazowa, umożliwiono wybór waluty, w której podawana jest nowa cena. Nowa cena może być podana w walucie zamówienia lub walucie bazowej systemu (domyślnie). Edycji ceny pozycji na karcie danego Zamówienia/Zapytania można dokonać wybierając opcję Ustaw cenę produktu pod przyciskiem Operacji.
Integracja punktów programu lojalnościowego z WAPRO Mag (B2B/Hybrid)
Dodano integrację punktów programu lojalnościowego z WAPRO Mag do Programu lojalnościowego dostępnego w WAPRO B2C/B2B/Hybrid (
), dzięki czemu kontrahenci mogą zbierać punkty Programu lojalnościowego niezależnie od kanału sprzedaży.Funkcjonalność przesyłania punktów jest włączona automatycznie dla kontrahentów dostępnych w B2B/Hybrid. W naliczaniu punktów pomijane są faktury z zamówień pochodzących z B2B/Hybrid (te punkty naliczane są przez mechanizmy Programu Lojalnościowego w sklepie). Z kolei dla pozostałych faktur naliczane punkty przesyłane są do B2B/Hybrid w momencie całkowitego rozliczenia dokumentu handlowego.
Program lojalnościowy w systemie WAPRO B2C/B2B/Hybrid jest funkcją dodatkową. Jej zakupu można dokonać w module Moje rozrachunki ( | ).
Integracja Faktur z WAPRO Mag jako załączników do zamówień (B2C)
Dla kont B2C umożliwiona została integracja Faktur z WAPRO Mag jako załączników do Zamówień. Pliki Faktur w formacie PDF podobnie jak pozostałe załączniki do Zamówień będą dostępne do pobrania na karcie Zamówienia: w Panelu Administracyjnym w sekcji Załączniki oraz w Sklepie: w zakładce Pliki. Integracja jest uruchamiana z poziomu WAPRO Mag w Kreatorze rejestracji usługi lub w oknie edycji parametrów usługi, gdzie należy zaznaczyć opcję Przesyłaj faktury do zamówień internetowych z modułu e-Dokumentów.


Punkty odbioru DPD Pickup
Wprowadzona została obsługa nowej systemowej Metody dostawy - DPD Pickup, która umożliwia wysyłanie paczek z odbiorem w punktach i automatach DPD Pickup. Metodę dostawy można aktywować na jej karcie (
).Zgodnie z polityką DPD, Klucz mapy punktów DPD Pickup udzielany jest klientom indywidualnie. W tym celu należy przesłać zgłoszenie na adres e-mail itcustomer@dpd.com.pl z nazwą domeny, w której będzie on wykorzystywany. |
Blokowanie rejestracji Kontrahenta, gdy jest już zarejestrowany Kontrahent o tym samym numerze NIP (Hybrid)
Dla kont Hybrid udostępniono możliwość blokowania rejestracji w Sklepie Kontrahentów, gdy w systemie zarejestrowany jest już Kontrahent o tym samym numerze NIP. Opcją Zezwalaj na duplikowanie wartości pola NIP formularza rejestracji kontrahenta można zarządzać w ustawieniach Rejestracji kontrahenta (
).