WAPRO B2C/B2B/Hybrid
Kompletna, gotowa platforma e-Commerce z bogatym zestawem funkcjonalności dla średnich i małych biznesów. Pełna integracja z WAPRO ERP.
- Proste zarzadzanie sklepem internetowym B2C
- Lepsza współpraca z partnerami na platformie B2B
- Jednoczesna obsługa kanałów B2B i B2C na platformie B2M
- Integracja z systemem sprzedażowo-magazynowym Wapro Mag
- Szeroki wachlarz gotowych funkcjonalności i integracji zewnętrznych
- Solidne SEO i automatyczna optymalizacja obrazów w standardzie
WAPRO B2C/B2B/Hybrid dostępny wyłącznie w pakiecie z systemem:
Poznaj zakres oferty WAPRO B2C/B2B/Hybrid
Komplet rozwiązań, które współtworzą Platformę e-Commerce dla sklepów, producentów, dystrybutorów i detalicznych punktów sprzedaży.
Sprzedawaj i rozwijaj swój biznes z WAPRO B2C
Wapro B2C to nowoczesny sklep internetowy do sprzedaży konsumenckiej.
30 dni
testowych za darmo.
- Tanie rozwiązanie dla Twojego biznesu.
- Gotowa integracja z systemem magazynowo-sprzedażowym Wapro Mag
- Integracja z systemami płatności, porównywarkami cenowymi i serwisami opinii
- Logowanie przez Facebook i konto Google
Łatwa współpraca biznesowa dzięki WAPRO B2B
Wapro B2B to nowoczesna platforma współpracy biznesowej, umożliwiająca szybkie uruchomienie i łatwe prowadzenie handlu hurtowego. Zarządzaj sprzedażą z Wapro B2B.
- Obsługa wielu magazynów
- Obsługa cenników indywidualnych i grupowych
- Rozliczenia finansowe z kontrahentami (faktury, rozrachunki, limit kupiecki)
- Moduł handlowca
- Wielojęzyczność i wielowalutowość
- Szybkie opcje zamawiania
Nowoczesna platforma sprzedaży B2M
Wapro Hybrid umożliwia szybkie uruchomienie i łatwe prowadzenie zarówno handlu hurtowego, jak i detalicznego. Skorzystaj ze zintegrowanego narzędzia do poszerzenia kanałów sprzedaży i obsługi dwóch.
- Jeden panel administracyjny
- Pozycjonowanie jednego sklepu
- Zarządzanie jedną kartoteką produktową
- Zaawansowana segmentacja klientów: na poziomie informacyjnym, marketingowym, cenowym, sprzedażowym, analitycznym oraz posprzedażowym
- Unikalne rozwiązanie na rynku w ramach produktu „out of the box” w modelu SaaS.
e-Commerce goes hybrid
Poznaj najważniejsze funkcje
WAPRO B2C/B2B/Hybrid
Połączenie platformy e-Commerce Standard z programem sprzedażowo-magazynowym Wapro Mag to wszystko co niezbędne, aby z sukcesem prowadzić sprzedaż online.
Dzięki Platformie e-Commerce twoi klienci będą mogli zapłacić za zakupy w dowolnej walucie. Aplikacja umożliwia przeliczanie cen na podstawie kursu walut NBP lub na podstawie kursu zdefiniowanego w systemie. System daje również możliwość zapisania “na sztywno” ceny produktu w obcej walucie.
Otwórz się na rynki zagraniczne i docieraj ze swoją ofertą do każdego kraju na świecie. W sklepie internetowym prezentuj ofertę w wielu językach.
Zarządzanie ofertą z wielu magazynów nigdy nie było prostsze. Automatyczna wymiana danych z Wapro Mag gwarantuje kontrolę stanów magazynowych i rezerwacji towarów.
Pełna integracja Platformy e-Commerce z programem sprzedażowo-magazynowym WAPRO Mag daje gwarancję zgodności obu systemów. Klient ma stały dostęp do dokumentów sprzedażowych, takich jak: faktury, zamówienia, rozrachunki. Możliwość przeglądania historii zakupów, pobierania faktur oraz prezentacja informacji o rozrachunkach i limitach kupieckich zapewnia lepszą współpracę z partnerami biznesowymi.
Dla każdej grupy docelowej zdefiniujesz odpowiednie cenniki, tabele rabatowe i dostępne promocje. A dla poszczególnych klientów lub grup B2B możesz oprócz indywidualnych cenników ustalić i zdefiniować również inne warunki realizacji transakcji, zgodnie z podpisanymi umowami.
Moduł Oferty promocyjne to kompleksowe narzędzie do tworzenia i zarządzania akcjami promocyjnymi. W Platformie e-Commerce stworzysz proste rabaty produktowe oraz zamówieniowe, wygenerujesz kody promocyjne, zdefiniujesz progi rabatowe dla zamówień, ustalisz upusty procentowe lub kwotowe, stworzysz specjalne oferty promocyjne typu zestaw lub oferty warunkowe, limitowane i wiele więcej.
Moduł rabatów i kodów rabatowych, pozwala na bardzo elastyczne zarządzanie rabatami w sklepie, automatyczne nagradzanie i motywowanie klientów.
Platforma e-Commerce umożliwi Ci stworzenie programu lojalnościowego lub partnerskiego. Zbuduj swój program dopasowany do Twojej branży i nagradzaj swoich lojalnych klientów. Z pomocą naszego narzędzia stworzysz zaawansowane reguły nagradzania, wygenerujesz kody z doładowaniem punktów (na zachętę do udziału w programie), wykluczysz z programu produkty lub klientów, stworzysz specjalną ofertę nagród do wymiany za punkty i wiele więcej.
Platforma e-Commerce daje Ci możliwość grupowania klientów, aby sprawnie zarządzać polityką cenową sklepu – przydzielać rabaty, oferty promocyjne, cenniki. Segmentację klientów można również wykorzystać do komunikacji treści z wykorzystaniem wielu funkcjonalności systemu (m.in. strony, wstawki, pop-up’y).
Zwiększaj wartość koszyka zakupowego w swoim sklepie dzięki zastosowaniu metod Cross-Selling i Up-Selling. Polecaj klientom produkty podobne i uzupełniające (np. akcesoria), które w dowolny sposób połączysz ze sobą. To Ty decydujesz, które produkty będziesz promować. Możesz też skorzystać z mechanizmu podpowiadającego produkty kupowane łącznie przez klientów sklepu.
Szybkie i precyzyjne wyszukiwanie produktów dzięki zaawansowanej technologicznie wyszukiwarce tekstowej opartej o Elasticsearch. Rozwiązanie to umożliwia przeszukiwanie, grupowanie oraz filtrowanie ogromnych zbiorów danych.
Wyszukiwarka pozwala na bardzo szybkie wyszukiwanie z obsługą wyszukiwania wielofrazowego, obsługą pomyłek, we wszystkich danych związanych z produktem, dzięki czemu Twój klient zawsze znajdzie produkt którego szuka.
Dzięki tej nowości Twoi klienci mogą dodawać produkty do koszyka bez opuszczania Twojej oferty interaktywnej. Skorzystaj z najpopularniejszej formy promocji produktów – gazetki interaktywnej i wyeksponuj ofertę promocyjną, używając łatwiejszej i bardziej atrakcyjnej ścieżki w customer journey. Skróć drogę zamówienia i pomóż sfinalizować zakup swoim klientom.
Pozwól swoim klientom na odroczony termin płatności, ale kontroluj limity oraz zarządzaj opcjami blokowania partnerów biznesowych. W sklepie klient ma aktualizowaną informację o dostępnej kwocie limitu, przeterminowanych fakturach, a w razie przekroczenia limitu w zamówieniu, zostanie zablokowana możliwość zakupów z płatnością odroczoną.
W przypadku chwilowego braku towaru, pozwól swoim klientom na zapisanie się na powiadomienie o dostępności towaru, podając adres e-mail. W momencie, gdy towar znów pojawi się w sklepie, klient zostanie o tym fakcie powiadomiony. Ty natomiast możesz pobrać raport subskrypcji powiadomień o dostępności produktu, aby zobaczyć, na który produkt Twoi klienci najbardziej czekają i którego poszukują.