Raporty
Moduł Raporty znajduje się w Menu
.Moduł pozwala na generowanie różnego rodzaju Raportów np.:
-
Raport historii zamówień Klienta,
-
Raport stanu punktów programu lojalnościowego,
-
Raport subskrypcji powiadomień o dostępności produktu,
-
Raport zgód Klientów.
Widoczność Raportów jest ograniczana przez uprawnienia Operatora.
Generuj Raport
Aby wygenerować Raport, należy najpierw przejść na kartę danego typu Raportu, klikając w jego nazwę, a następnie kliknąć przycisk Generuj raport i wskazać parametry dla Raportu. Parametry mogą być różne w zależności od rodzaju Raportu. Raporty mogą być generowane w formacie xlsx lub pdf, a w niektórych przpadkach także csv.
Po wygenerowaniu raportu pojawi się on na liście Historia, skąd można go pobrać, używając opcji w kolumnie Plik.
Definiuj wywołanie cykliczne
System umożliwia opcję definiowania automatycznej cyklicznej wysyłki Raportów na adres e-mail. Wywołania cykliczne można zdefiniować na karcie danego Raportu.
Po wybraniu opcji Definiuj wywołania cykliczne należy w pierwszym kroku zdefiniować parametry dla Raportu analogicznie jak w przypadku generowaniu Raportu na żądanie (np. Klientów, Statusów zamówień). Jeśli dany typ raportu nie wymaga definiowania tego rodzaju parametrów, w pierwszym kroku pojawi się komunikat "Brak parametrów raportu".
W drugim kroku należy zdefiniować parametry związane z cyklicznością:
-
Częstotliwość — Co miesiąc lub Inną co określoną liczbę dni;
-
Godzinę generowania;
-
Datę pierwszego raportu;
-
Format pliku — XLSX, PDF, (w niektórych przypadkach dostępny jest również format CSV);
-
Odbiorców — listę adresów e-mail, na które ma być przesyłany raport, oddzielonych średnikiem.
Raport będzie również dostępny do pobrania w zakładce Historia.
Informacja o typie raportu: czy został on wygenerowany na żądanie, czy jest generowany cyklicznie, dostępna jest w kolumnie Typ raportu.
Opcja Raportów cyklicznych jest dodatkowo płatna. By umożliwić zapoznanie się z funkcjonalnością, do 10 lutego udostępniamy ją bezpłatnie. Następnie w przypadku chęci korzystania z usługi konieczne będzie jej dodatkowe wykupienie w Moich rozrachunkach ( | ).
Historia
Lista wygenerowanych Raportów, zarówno na żądanie, jak i cyklicznych, z możliwością ich pobrania (opcja dostępna w kolumnie Plik).
Wywołania cykliczne
Lista zawiera sparametryzowane Raporty cykliczne. Z poziomu listy Raporty można edytować, dezaktywować lub usunąć. Nieaktywne raporty oznaczone są specjalną ikoną w kolumnie Nazwa.
Widok modułu w Sklepie
Moduł Raporty dostępny dla operatorów w Panelu Administracyjnym można udostępnić w Sklepie – w menu głównym, panelach bocznych lub jako odnośnik w stopce strony.
W sklepie Kupujący otrzymają dostęp do Raportu historii zamówień klienta, zawierającego szczegóły złożonych przez klienta zamówień, m.in. datę zamówienia, wartości zakupionych produktów czy status zamówień.