Atrybuty klienta
Moduł Atrybuty klienta znajduje się w Menu .
Moduł pozwala na definiowanie Atrybutów klienta, które można wykorzystać do zarządzania Klientami. W module można tworzyć atrybuty o typie: Logiczny, Liczbowy, Data, Tekstowy lub Tekstowy złożony. Można również określić czy: atrybut taki Przyjmuje zdefiniowane wartości, jest to Wartość wymagana, podać Identyfikator zewnętrzny oraz określić czy ma on być widoczny w Strefie Klienta w Sklepie.
Atrybuty można przypisywać do Klientów na karcie danego Klienta w zakładce Atrybuty ().
Atrybuty klienta jako pole wyboru w formularzu kontaktowym
Umożliwiono konfigurację pól formularza kontaktowego jak pól wyboru. Opcja ta dotyczy wszystkich pól formularza, z wyjątkiem pola telefon. Jako źródło wartości pola można wykorzystać dowolny słownikowy Atrybut klienta . Jeśli źródło wartości pola zostanie wybrane, wartości słownikowe danego atrybutu będą dostępne w formularzu kontaktowym jako lista wyboru.
| W przypadku wykorzystywania wartości Atrybutów klienta w formularzu kontaktowym nie jest brane pod uwagę czy jest to atrybut wymagany, czy też nie. |
| Nazwy pól dodatkowych Formularza kontaktowego widoczne w Sklepie można edytować w module Tłumaczenia interfejsu (). |
Konfiguracją pól formularza kontaktowego można zarządzać w ustawieniach Sklepu . Aby dane pole formularza wyświetlane było jako pole wyboru, należy włączyć jego widoczność i określić dla niego "Źródło wartości pola formularza" wybierając nazwę odpowiedniego atrybutu.