Atrybuty kontrahenta
Moduł Atrybuty kontrahenta znajduje się w Menu
.
W module tym można tworzyć atrybuty dla Kontrahentów, Oddziałów Kontrahenta lub Użytkowników (przycisk Dodaj w odpowiedniej zakładce). Przypisywanie atrybutów i ich wartości jest dostępne w zakładce Atrybuty na karcie danego Kontrahenta, Oddziału kontrahenta czy Użytkownika (
).
Dla Atrybutów Użytkowników można określić czy mają one być widoczne w Strefie Klienta w Sklepie.
Dla Atrybutów Oddziału kontrahenta można określić czy mają być widoczne w Widgecie - Atrybuty oddziału kontrahenta
i/lub w Formularzu rejestracyjnym w Sklepie.Dla Oddziałów kontrahentów dostępne są atrybuty systemowe (oznaczone ikoną „monitora”).
Atrybuty kontrahenta jako pole wyboru w formularzu kontaktowym
Umożliwiono konfigurację pól formularza kontaktowego jak pól wyboru. Opcja ta dotyczy wszystkich pól formularza, z wyjątkiem pola telefon. Jako źródło wartości pola można wykorzystać dowolny słownikowy Atrybut kontrahenta (zakładka: Oddział kontrahenta)
. Jeśli źródło wartości pola zostanie wybrane, wartości słownikowe danego atrybutu będą dostępne w formularzu kontaktowym jako lista wyboru.W przypadku wykorzystywania wartości Atrybutów Oddziału kontrahenta w formularzu kontaktowym nie jest brane pod uwagę czy jest to atrybut wymagany, czy też nie. |
Nazwy pól dodatkowych Formularza kontaktowego widoczne w Sklepie można edytować w module Tłumaczenia interfejsu ( | ).
Konfiguracją pól formularza kontaktowego można zarządzać w ustawieniach Sklepu
. Aby dane pole formularza wyświetlane było jako pole wyboru, należy włączyć jego widoczność i określić dla niego "Źródło wartości pola formularza" wybierając nazwę odpowiedniego atrybutu.