Archiwum zamówień
Moduł Archiwum zamówień znajduje się w Menu .
Archiwum zamówień umożliwia podgląd Zamówień, które zostały już zrealizowane i zakończone lub Zamówień anulowanych. Zamówienia, które są w trakcie realizacji, znajdziemy w module Zamówienia ().
Moduł ma dodatkowy panel filtrów biznesowych, pozwalający na filtrowanie po cechach związanych z płatnościami oraz zamówionymi Produktami.
Dodatkowo lista zamówień umożliwia wykonanie kilku operacji grupowych:
- 
ponowny eksport do systemu ERP,
 - 
zmiana statusu płatności,
 - 
zmiana statusu zamówienia,
 - 
dodanie komentarza.
 
Zamówienia wysłane do systemu ERP zostały na liście wyróżnione ikoną widoczną w kolumnie Numer zamówienia.
Karta zamówienia
Na wyeksponowanym panelu w karcie Zamówienia pokazane zostały najważniejsze informacje, tj. numer Zamówienia, data złożenia, jego wartość (wraz z informacją o statusie płatności), informacje o Kupującym oraz status realizacji Zamówienia.
W Danych podstawowych zamówienia widoczne są:
- 
Dane zamówienia – podstawowe informacje dotyczące Zamówienia (m.in. jego numer, data, wartość, status, typ),
 - 
Dane Użytkownika, który złożył Zamówienie.
 
W Karcie zamówienia widoczne są również dane:
- 
Notatka operatora,
 - 
Historia zamówienia z aktualnym statusem zamówienia,
 - 
Płatności z widokiem bieżącego statusu,
 - 
Listę zamówionych towarów pod danym numerem zamówienia.
 
W przypadku archiwum dokumentów Operator ma ograniczone możliwości edycji Zamówienia. Możliwe modyfikacje to:
- 
zmiana numeru przesyłki,
 - 
dodanie/edycja notatki operatora,
 - 
dodanie komentarza do statusu Zamówienia (sekcja Historia zamówienia),
 - 
oznaczenie jako opłacone,
 - 
wysłanie informacji o zmianach do autora Zamówienia (przycisk Poinformuj o zmianach).